wicca.fi Foorumin päävalikko
 Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 
Luonnonuskonnot+päihteet
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    wicca.fi Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kirjoittaja

Viesti

Onia

LähetäLähetetty: Per Lok 17, 2008 7:41 am    Viestin aihe:

Vastaa lainaamalla viestiä

Artemisia kirjoitti:

Jos joku on nähnyt jossain hiilenmustan n.nyrkin kokoisen rosoisen möhkäleen vanhan koivun kyljessä, niin käykää ihmeessä repimässä talteen(koivu on silloin jo kuollut, eikä itse sienikään sitä möhkälettä enää kaipaa). Se revitään murusiksi ja kaadetaan kiehuva vesi päälle, ja jätetään hautumaan ja likoamaan vuorokaudeksi. Sitten lämmität ja suodatat mukillisen, ja eikun hörppimään "siperiankahvia"! Maistuu... yksinkertaisesti sieneltä! Very Happy

Nomnom. Pitää olla valinnanvaraa.

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Skadij

LähetäLähetetty: Kes Hel 04, 2009 7:27 pm    Viestin aihe:

Kahvia juon joka päivä, tupakkaa poltan pari röökiä viikossa.
Alkoholi ja muut aineet jätin pois, niist on vain huonoja kokemuksia ja niit ihan liikaa.

Takaisin alkuun

FireAngel

LähetäLähetetty: Per Maa 13, 2009 1:46 pm    Viestin aihe:

En käytä huumeita, en polta röökiä enkä juo kahvia. Juon yrttiteetä, hyviä viinejä kohtuudella ja musiikki on minun huumeeni. En tuomitse ketään, jokainen saa omalla kehollaan tehdä mitä haluaa, ystävistäni löytyy niin absolutisteja kuin hörhöjäkin. Erilaisuus on kaunista.

Takaisin alkuun

maron

LähetäLähetetty: Per Maa 13, 2009 7:54 pm    Viestin aihe:

Alkoholia käytän silloin kun olen juhlimassa ja juhlin yleensä vain silloin kun sille on aihetta.. harvoin olen mennyt muuten vain baariin. Tupakkaa en varsinaisesti ja vakituisesti polta, mutta joskus sorrun polttamaan yhden.. mutta tässä huomioidaan se että sorrun tupakkaan harvoin ja vain silloin jos olen nauttinut alkoholia.. muuten en. Huumeille sanon jyrkän ein. tiedän mitä se aiheuttaa ihmiselle ja hänen terveydelleen.. no alkoholi ja tupakkakin on haitallista terveydelle, mutta en halua huonontaa sitä huumiella.. en näe järkevää syytä käyttää huumeita.. tupakastakin minun pitäisi opetella kieltäytymään sillä en pidä siitä.. tupakka on vienyt elämästäni yhden tärkeän ihmisen pois, joten en pidä siitä! minä haluan elää en kuolla. joten jäljelle jää alkoholi, mikä pieninä määrinä nautittuna ja harvoin ei ole kovin haitallista.. kahvia en juo, juon vain teetä.. energia juomaa juon ja kokista.. niitä ei lasketa päihteiksi mutta niissä on kofeiinia.. Razz

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger

Hallava

LähetäLähetetty: Lau Mar 21, 2009 12:16 pm    Viestin aihe:

Tässä taannoin totesin kyllä, ettei alkoholi ole mun juttuni. Väkeviä en siedä juoda ja vähän laimeampia en kauheasti jaksa kitata. Baarikin on niin meluisa paikka, ettei siellä siedä olla, joten parempi jättää juominen joillekin muille.
Tupakkaa en polto, enkä aio ikinä poltaakaan. Haiseekin niin pahalta. En kestä edes vieressä seisoa, kun joku polttaa.
Huumeisiin en myöskään aio sekaantua. Ei pahemmin päihteet kiinnosta. Selvinpäin on paljon mukavempaa Very Happy enkä ymmärrä, miksi pitäisi käyttää jotain aineita vajotakseen transsiin. Mistä sitten tietää, näkeekö transsissa harhoja vai tekeekö oikeita taikoja ja näkyjä?

Ainoa asia, josta tunnun olevan pahasti riippuvainen on luonto. Tulen sairaaksi kaupungissa. Olen nyt asunut 2 vuotta melko syrjällä ja käyn säännöllisesti metsästä. En ole kärsinyt koko tänä aikana yhdestäkään pahemmasta masennuksesta. Joskus sitä saattaa mieli olla vähän aikaa apea, mutta se taitaa olla ihan normaalia.

Takaisin alkuun

Magain

LähetäLähetetty: Sun Tou 09, 2010 9:48 pm    Viestin aihe:

Flower-poweri on ainoa, jolla olen kokenut yhteyttä luomusti saavutettuihin meditatiivisiin tiloihin. Alkoholia en ole juonut pian 2 & puoleen vuoteen, se on mulla muutenkin enemmän henkisyyden ja tunteiden latistaja kuin herkistäjä. Olen entinen alkoholisti. Luomuna paras!

Takaisin alkuun

Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    wicca.fi Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Sivu 5 Yht. 5

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa